Dålig uppdatering!

2010-07-16 @ 14:34:01
Förlåt för jag har varit dålig på att skriva.. men jag har varit i Strömstad med familj och pojkvän.
Det är så otroligt fint i Strömstad. Alla båtar, klippor, snäckor, saltvattnet, krabbor och fiskmåsarna ja allt, det finns inget bättre ställe!

Nu på måndag är semester slut och då ska jag börja jobba, det ska bli jättekul..då kommer de upp mer roliga bilder på arbeten som jag gjort..skall försöka ta med kameran så ofta ja kan, de blir ju lätt att man glömmer bort den i väskan.

Jag har även anmält mig till en floristtävling Elmia Flower Grand Prix ...hoppas hoppas hoppas att jag får en plats för det skulle vara så kul att få vara med och tävla!!  Jag kan berätta lite mer om tävlingen sen.

Tänkte att ni skulle få njuta av lite bilder från Strömstad som jag har tagit :)







Kommentarer

Postat av: Annelie



Ja kusten vid Strömstad är nåt speciellt.

Bodde ni på det vanliga stället..??



Ha det bäst.. // Kram, Kram Annelie

2010-07-16 @ 14:58:09
URL: http://minegen65.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback