Inne på andra jobbarveckan

2010-07-27 @ 21:46:03
Nu har jag snart jobbat 1,5 vecka på Nya Drakes Blommor i Karlstad, en Interflora Fresh butik som ligger centralt i stan, Mitt i City gallerian. Det började med att jag hade min praktik där när jag gick första året på gymnasiet sen fick jag extra jobb..Det är en jättefin floristbutik med duktiga florister, ett toppengäng!! Alla är underbara:)

Det har blivit dåligt med bilder.. men de får vi se till att ändra på!
I morgon hade jag tänkt att göra  lite solitärer, buketter och annat kul till butiken. Så ja ska ladda kameran nu under natten så jag kan ta bilder under morgondagen.
Nu till helgen och helgen där på är det många brudbuketter som skall göras, det ska bli otroligt roligt och lärorikt.

Här nedanför ser ni en bild på butiken och på vår snygga företagsbil;) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback