Pyssel i butiken

2010-07-30 @ 23:03:30

Pyssel är alltid roligt när man har lite tid över. Det känns så skönt när man får upp de nya krukväxterna och allt ser snyggt och prydligt ut i skyltfönstret!!  Här är lite bilder på arbeten som jag och mina kära kollegor har gjort.


Blommor: Phalaenopsisklockor, Dianthus och galaxiblad



En färgglad härligbukett med Dianthus




Ett sommrigt arrengemang  med blommorna:
Zantdeschia, chrysantemum, dianthus och phalaenopsis.
Har dekorerat med midolinipinnar och nålar.


På lunchrasten fastnade ja i den nya begravningsbinderiboken. Den är så otroligt fin. Älskar designen. Man "öppnar" två dörrar för att ta sig in. Det är kul med nytänkade i arbetena.  Här nedanför är några av mina favoriter.







Det blev mycket bilder i det här inlägget men tänkte att det kunde vara kul att få visa. I morgon får ni se brudarbetena som jag gjorde idag. Nu ska jag sova.. upp i morgon, en ny arbetsdag väntar :) God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback