Det var inte i går!

2011-05-02 @ 18:20:13

Har tyvärr haft en bloggtorka...vilket jag hoppas blir ändring på, att man blir lite bloggsugen igen :)
Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Men i vilken ände ska man börja?!

Det som står högst upp på listan är hattparaden i Göteborg på Liseberg som jag och min kära kollega Kristina ska vara med på. Temat på tävlingen är våryra!  Jag vill inte berätta så mycket om hatten utan det får bli en överraskning, lägger självklart upp bilder på hatten efter tävlingen! Om mindre än en vecka står jag där och tävlar, otroligt kul :)

Om ni  är i Göteborg får ni komma till Liseberg och rösta på er favorit :)



Här är en bild från förra årets tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback