Debuttanttävling Liseberg

2010-07-04 @ 00:27:23
Munkeröds Utbildningscenter arrengerar varje år en debutanttävling i blomsterbinderi i samarbete med Liseberg i Göteborg. I år är tävlingen  söndagen den 29 augusti. I år blir det sjuttonde  gången som tävlingen anordnas och tävlingen är öppen för dem som har deltagit i max två tävlingar.

såhär såg förra årets tävlingsuppgifter ut:

- Uppgift 1: Säsongsavslutningsbukett till Lotta Engberg som allsångsledare på Lisebergs Stora scen.
- Uppgift 2: Blomsterdiadem till Kronprinsessan Viktoria.

Jag ska vara med och tävla och det ska bli så otroligt roligt och lärorikt, självklart vill man hamna på pallplats!
Man måste gå in med den inställningen sen får man se hur långt det räcker. Viktigast är att man gör sitt bästa :)
Jag sitter nu och funderar på vad de två hemliga arbetena kan vara. Skissar och tittar i böcker för inspiration.
Per Benjamins nya bok "Passionate Emotons" innehåller mycket fina bilder och arbeten.
Nu ska jag fortsätta och skissa sen ska jag sova, lägger upp lite bilder i morgon.
Här nedanför kan ni se en bild på lokalen där tävlingen äger rum.



God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback