Mitt lilla biblotek

2010-07-04 @ 15:23:35

Jag satt uppe i natt och skissade och kollade i böcker, jag har aldrig varit bra på att skissa men det är så skönt att få ner tankarna på papper. Viktigast är ju att man ser själv vad det är!  Jag brukar samla alla ideèr i ett block. Sedan när man har har en stund över någon dag kan man testa på ett arbete.
När de är födelsedag och andra högtider har jag alltid önskat mig floristböcker eller tidningar. Det är så kul och det finns så mycket inspration att få. Det känns som mitt rum är som ett litet biblotek.





Kommentarer

Postat av: mamma

jaqg brukar allt kika i ditt lilla bibliotek!!! Finns mycket fint och det går fort att fördriva en stund där!!!

2010-08-02 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback